Magic Kingdom has reach capacity

10 april 2009 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Momenteel is het paasvakantie in Amerika. Je kan je dus wel voorstellen hoe druk het hier nu is. De afgelopen dagen werd niemand meer toegelaten in Magic Kingdom. Mensen die in het park waren mochten blijven, maar niemand werd meer toegelaten in het park. Er stonden wachtrijen waar je bang van werd en toch gingen mensen nog in de rij staan. Voor de Rock 'n' Rollercoaster stond bijvoorbeeld een wachtrij van 3,5 uur. Wanne gek zeg.

De afgelopen weken waren voor mij enorm vet. Joost is hier een pilske komen drinken. Vet om weer een iemand uit Geldrop te zien! Leuke dag gehad. De week erna kwamen Marleen en Wes op bezoek. Zwaar relax! Ze hadden een tray Unox tomatensoep bij, tubes Zaanse en twee blokken kaas, nummer 4 van de mert! Fantastisch om weer eens Nederlands te eten. Ze hadden ook het boek bij waar iedereen in heeft geschreven, bedankt daarvoor! Super cadeau!

We hebben samen alle vier de parken bezocht, ik had het een en ander kunnen regelen, waardoor we veel attracties hebben bezocht. Ze waren enorm onder de indruk van alles. Voornamelijk van het vuurwerk natuurlijk. We zijn ook een paar keer op stap geweest. Ik had twee flessen Goldstrike cadeau gekregen, die hebben we dezelfde week nog burgemeester gemaakt. Het was dus gezellig op stap ;) De dag erop gingen we naar het aquapark, Marleen kwam dus een paar uur later aanzetten...

Het was wel af en toe wel raar om weer Nederlands te praten. Soms wist ik gewoon niet hoe ik een woord in het Nederlands moest zeggen en af en toe praatte ik gewoon Engels tegen Marleen en Wes.

Ik heb ook nog nieuws over mijn werk. Ik heb promotie gemaakt! Ik word binnenkort getraind voor back office. Ik heb het enorm naar mijn zin op mijn werk. Ik heb zwaar relaxe collega's, dat scheelt denk ik wel een hoop. Iedereen helpt elkaar, iets wat op andere resorts heel anders is. Mijn managers zitten de hele dag te kutten, dus iedereen lacht heel de dag door. Vanuit Disney doen ze iedere maand een onderzoek. Gasten waren het meest tevreden over manier waarmee wij met hun omgaan. Daarvoor kregen wij een chocolade fontijn op het werk. Zwaar relax!

Rob is inmiddels klaar met zijn programma. Hij is nu door Amerika aan het reizen, hem zie hem voorlopig niet meer. Iemand van ons programma is terminated. Hij had alcohol gegeven aan iemand onder de 21 en op de een of andere manier zijn ze daar achter gekomen. Hij is dus ook naar huis. Wel balen, maarja dat is Amerika.

Afgelopen maandag was Lady Gaga in House of Blues, was wel vet! Helaas geen beeldmateriaal daarvan, camera's zijn niet toegestaan in House of Blues... Komende woensdag ga ik naar Orlando Magic, eens kijken hoe dat is.

Ik ga nu naar het zwembad toe. Eff lekker relaxen in de jacuzzi.

Have a good one!

1. Rox:
    10 april 2009
    Jij hebt het duidelijk nog steeds goed voor elkaar daar :) See u in Vegas hihi xx
  2. Wilma Gerrits:
    11 april 2009
    Ha Geert,

Mooie "wishes" van jouw, thanks.
    Ondanks alle magic witte toch nog, gelukkig!, dingen als kaas nr.4 van de mert te waarderen.
    En dan nog wa, promotie = hartstikke goed 10 punten!
  3. marleen:
    12 april 2009
    he geert!!

leuke foto's!! vooral van wes :)
    het was een hele ervaring, maarja je was er zelf bij dus da wist je da we da vonden..
    ik baal eigenlijk nog steeds da ik die trein niet heb gekocht (als je daar toevallig bent kijk nog ff na het prijskaartje)

wie was er nou weg bij jullie? echt raar dat dat zomaar kan daar in america.
    nou geniet nog van de seeeeuuuuuup en nmr 4 als die nog over is!
    en klasse van de promotie!! we zijn trots op je

x marleen en baviaan wes
  4. hans:
    15 april 2009
    Hoi Geert,

Ik geniet van je verhalen en het is heel fijn te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt. Je bent een bofkont. Succes verder.

Hans
  5. Tim:
    15 april 2009
    Gerrits!!

Hij vermaakt z'n eigen nog wel daar zo te lezen.. En promotie ok nog 's, goed bezig maat!
    ZEKER eens naar NBA gaan ja, super vet om zoiets live mee te maken!!
    Ons 1e tuinfeestje is met m'n verjaardag, maar zorg wel dat er nog 1 komt als je terug bent ;)

Joooooooo
  6. Dierik:
    23 april 2009
    Hey jonge!
    Goed man van je promotie.
    Zie(lees) dat je het daar nog ongelooflijk goed hebt!!!
    En nog druk ook?!

Have a nice day ;-)
  7. Rens:
    24 april 2009
    Heey Geert,

Je hebt het echt vet daar zo te lezen! Super gaaf!
    Proficiat met je promotie, ga zo door!

Tot spreeks maar weer!

gr. Rens