Walt Disney World

15 januari 2009 - Thuis, Nederland

Hallo,

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten vertrek ik komende zondag voor een half jaar naar Orlando. Ik ga vier dagen bij Walt Disney World werken en volg één dag school. Om jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn belevenissen daar, heb ik deze site gemaakt.

Rechts in beeld kan je een emailadres invullen. Als je dit doet, ontvang je automatisch een email wanneer ik een nieuw bericht heb geplaatst.

Als ik daar ben kan je gewoon nog op mijn nummer SMS-en. Ik koop daar nog een telefoon waarop je mijn kunt bellen, het nummer daarvan lees je wel in een volgend bericht. Bellen kan ook via Skype. Mijn account is: geertgerrits

Als ik je niet meer zie, tot in augustus.

Groeten Geert

1. Hans:
    15 januari 2009
    Geert, veel plezier daar in Amerika. Ik zal je via je verhalen op de voet blijven volgen.
  2. Rob:
    15 januari 2009
    Hey Geert,

Ik zet het bier vast koud okay!!haha

Tot zondag/maandag!!

Groeten Rob
  3. Tim:
    Yowwwwwwwww,

Vanuit Indonesie en overmorgen Thailand wensen we je veeulll plezier en succes natuurlijk!!
    Doe vlokkie de groeten (of als ie het leest, bij deze haha) en we zullen alles blijven volgen!

XXX
  4. Rox:
    16 januari 2009
    Goeie reis!! Ben nu al benieuwd naar al je verhalen en of het daar net zo relax is als in Cali :D Have fun!! Xx
  5. Pauline:
    tjeerd!
    wat spannend, ik wist niet dat je al zo snel ging!
    ik wens je alvast heel veel plezier en je site staat al bij de favorieten dus ik ga je volgen!!!
    geniet ervan! xx
  6. Eline:
    Ha die Geert!!
    Nou..je bent de eerste van de bups die gaat, dus veel succes ;)
    Tot in Florida met gelijk een leuk feestje op de agenda! haha tot dan!
    liefs eline
  7. Dierik:
    Hey Geert.

Maak r n mooie tijd van daaro!!!!!
    Geen gekke dingen doen, als je weer s gezopen hebt he hihi?!
  8. Freak:
    16 januari 2009
    Pusty, 1 dag school ja? zal allemaal wel meevallen! Veel plezier jonge en ge wittet he eerst verse Jus dan Budje he da witte
  9. Materazzi:
    16 januari 2009
    Pussy! Succes, veel plezier! Niet te gek en we kome misschien nog wel n keertje kijken daarzo..
    Adios
  10. marianne en de rest.:
    16 januari 2009
    Haa Geert heeel veel plezier in amerika van ons allemaal. We zullen je berichten wel lezen.

succes.
  11. Nathalie Gardois:
    16 januari 2009
    Espero que esta nueva esperiencia sea una de muchas que tendras en el futuro, todo dependera de tu inteligencia, astucia,cautela...y eso tu lo tienes...!!!
    Hay un dicho muy importante en mi pais...." se mira con la boca y se habla con los ojos " sigue ese dicho y llegaras lejos.
    Que Dios te bendiga hoy ,manana y siempre.
    Nat.
  12. Caroline:
    Hello Geert,
    Gaaf dat je je eigen weblog al geregeld hebt. En natuurlijk wil ook ik graag weten hoe het daar met je gaat. Een hele fijne tijd!!!
  13. Winni Haazen:
    16 januari 2009
    Hoi Geert, super hei, geniet ervan, hoop dat je niet al te veel op Donald Duck gaat lijken, haha,
    veel plezier en succes !
  14. patrick:
    17 januari 2009
    heyy die geert da is wel echt iets voor jou,en nie te veel zuipen zoals in kos da ge niks meer weet haha veel plezier daar en spreek je snel groeten patje.
  15. Mertes:
    17 januari 2009
    yo maat, veel succes daar in amerika he enne hou die site up to date zodat we oe kunnen volgen:). De groeteee!
  16. Jolanda en Stefan:
    Joow Geert!
    Heeel veel plezier daar! En we gaan je zeker volgen via je site. :)
    En denk aan One Tree Hill he ;)
    Liefs Jol en Steef
    XXX
  17. marleen:
    18 januari 2009
    sjone sjonge nou ben je echt weg kleine kneuterbal!!
    heel veel plezier daar en hoop echt da we zo snel mogelijk kunnen komen...
    kwak kwak kwak kwak kwak kwak kwak kwak kwak, doe donald de groeten!!

knuffel marleen en wesley
    XX
  18. Marieke:
    Hee Geert!
    Ik wist helemaal niet dat je al weg was:P hebben we nog geen drankje gedaan haha! Maar het is wel raak zeg, twee weken geleden vertrok mijn broer, vandaag jij en morgen mijn beste vriend! Iig superveel plezier en succes en houd me op de hoogte!
    Liefs xx
  19. Thijs en Nathalie:
    19 januari 2009
    Hey Geert, t ging wel snel die laatste maand dat je hier was. Vandaag is je eerste dag in Disney. We hopen dat je een kei gave tijd hebt daarzo. Hou ons op de hoogte he.
    Houdoe
  20. walter:
    22 januari 2009
    Heey Geert,

de eerste zondag zonder jou hebben we in iedergeval niet verloren(afgelast).

Ik heb gehoord dat je tijdens de introductie geen pak aan hoefde te trekken omdat je zo al op GOOFY leek.

haha

veel plezier daar
  21. leroy en natas:
    26 januari 2009
    hey maat!!! hoe is het daar?? beetje gezellig.. veul drank? komt allemaal wel goed, als ik da zo lees en al ik die foto's zie!!! hoe ist met de dames, al op de 14????? haha.
    groete
    leroy en natas